Količina:

0


Znesek:

0,00

Pomlad je že tu! Kaj nam prinaša?

UGG Collective

UGG® predstavlja svojo sedmo oglaševalsko akcijo UGG® Collective za pomlad/poletje 2020, v kateri predstavlja zasedbo pravih kreativcev. Znamenita znamka značilnega življenjskega sloga še naprej slavi svojo edinstvenost in veselje s pomočjo posameznikov, ki poosebljajo raznolikost in duh UGG®-a.

“Skupnost UGG je spreminjajoča se skupina, ki odraža naše vrednote in kalifornijski način življenja. Tokrat jo sestavljajo strastna kuharska mojstrica, navdahnjena umetnica, kustos digitalne umetnosti, neustrašna rolkarka in izkušeni koreograf. Njihove zgodbe pripovedujejo našo.«


THE COLLECTIVE / SKUPNOST UGG

The Collective člani
  • Dominique Crenn je prva ženska iz ZDA, ki je prejela tri Michelinove zvezdice za svojo restavracijo Atelier Crenn v San Franciscu. Vodita jo strast in odločnost, zato uspeh njene restavracije odraža dejstvo, da trdo delo, predanost in drzna stališča lahko spreminjajo svet. 
  • Nathan Mitchell je plesalec in koreograf iz Seattla. Vsakemu gibu vlije pomen in z vsakim korakom izraža surovo moč. Nastopal je v številnih projektih, tudi v kratkem filmu za Alexandra McQueena »Eating Emotions (Chased by Sounds)« in reklami Charlotte Tilbury »Scent of a Dream« skupaj s Kate Moss.
  • Ajani Russell je amaterska rolkarka in interdisciplinarna umetnica iz Brooklyna. Je ustanoviteljica Skate Kitchen, skupnosti neustrašnih rolkark iz New Yorka, ki so bile navdih za lani izdani film Skate Kitchen režiserke Crystal Moselle. Kadar Ajani ne rolka po mestnih ulicah, študira umetnost na kalifornijskem inštitutu Institute of the Arts (CalArts) v Valencii.
  • Jordan Watson je med kreativci poznan kot »Watts«. V Los Angelesu dela kot kustos, ki se osredotoča na digitalno umetnost. V svoji digitalni galeriji @love.watts in galeriji 0-0LA podpira umetnike, ki se še uveljavljajo. Prizadeva si, da bi bila umetnost dostopna vsem.
  • Claire Tabouret je francoska umetnica, ki ustvarja v Los Angelesu. Že od mladosti se ukvarja z umetnostjo, njene metaforične slike, risbe in skulpture pa razgrajujejo žensko obliko ter raziskujejo uganke otroštva. Navdih črpa iz mitologije, zgodovine in osebnih izkušenj, zato njeno delo ponuja razplamtele in neovirane komentarje same ideje ženskosti.  


ZANJO

UGG zanjo

Predstavljamo vam športni copat Highland, ki je dediščina silhuete našega škornja Classic. Poleg podplata Treadlite by UGG™, ki je najboljši v industriji, ima ta športni copat tudi blazinjenje, kakršnega ima naš popularni škorenj Classic ter lahke materiale, ki so primerni za poletne temperature in so v retro pop barvah.


ZANJ

UGG zanj

Športni copati Pismo so rezultat izrednega rokodelstva in so naši najbolj luksuzni copati do zdaj. Narejeni so ročno iz vrhunskega mehkega in gladkega nubuk usnja. Ti nizki čevlji so zračni in imajo vrhunske vložke enerG Comfort System, ki so vodilni v industriji, zato je tudi občutek nošenja brez nogavic izvrsten. Zaradi čistih linij in vrhunskega usnja jih lahko obujete h kaki hlačam in srajci ali črnim kavbojkam in majici.


SOCIAL

UGG social

Ameriška raperka Cardi B je takole ovekovečila intimni trenutek s svojo hčerko Kulture.



O BLAGOVNI ZNAMKI UGG®

Leta 1978 jo je ustanovil avstralski deskar na kalifornijski obali, danes pa je UGG® po vsem svetu poznana blagovna znamka, ki zaznamuje življenjski slog in je poznana po legendarnem škornju Classic. Dizajne znamke UGG® je najprej nosila hollywoodska elita, modni uredniki, nato pa preostali svet, saj so obutev, oblačila, modni dodatki ter oprema za dom oblikovani z brezkompromisnim odnosom do kvalitete in obrtništva. Letni obseg prodaje blagovne znamke UGG® presega 1 milijardo dolarjev, UGG® sodeluje z najboljšimi trgovci na drobno po vsem svetu in ima v lasti več kot 130 trgovin in prodajaln na ključnih trgih, vključno z New Yorkom, San Franciscom, Los Angelesom, Parizom, Londonom, Tokiom, Šanghajem in Pekingom.
#UGGlife