Količina:

0


Znesek:

0,00

Kolekcija UGG PLANT POWER brez ogljičnega odtisa

UGG PREDSTAVLJA KOLEKCIJO PLANT POWER, IZDELANO IZKLJUČNO IZ RASTLINSKIH MATERIALOV BREZ OGLJIČNEGA ODTISA

Znameniti slog je ponovno zasnovan z obnovljivim sladkornim trsom, gumo Hevea, naravno konopljo ter vlakni TENCEL™ Lyocell, pridobljenimi z odgovornim posekom evkaliptusovih dreves.

SANTA BARBARA, KALIFORNIJA (11. marec 2021) – Svetovno priznana blagovna znamka UGG® (del podjetja Deckers Brands [newyorška borza NYSE: DECK]), ki zaznamuje življenjski slog in ima sedež v Južni Kaliforniji, se zaveda, kako pomembna je za prihodnje generacije zaščita našega planeta. Trajnostna platforma znamke se je na osnovi programa FEEL GOOD. začela oktobra 2020, da bi izrazili svoje dolgoročne cilje in zavezanost ljudem ter planetu. Programu se UGG® klanja in v ta namen s ponosom predstavlja kolekcijo Plant Power, ki je namenjena obema spoloma. Kolekcija se ukvarja z vprašanjem emisij ogljika, ključnim gonilom globalnega segrevanja, ki ogroža naše oceane, ozračje in celoten način življenja, zato predstavlja tri sloge obutve, premišljeno izdelane iz rastlinskih materialov brez ogljičnega odtisa.
»V podjetju UGG smo se zavezali, da bomo prispevali svoj del v boju proti podnebnim spremembam,« je dejala Andrea O’Donnell, predsednica UGG® & Koolaburra by UGG®, del podjetja Deckers Brands.»Našo oblikovalsko skupino so navdihnili znameniti slogi in ustvarila je nove silhuete iz rastlinskih materialov brez ogljika/ogljičnega odtisa. Nastala je zbirka Plant Power, ki pripoveduje zgodbo o tem, kaj vse je mogoče, in ki hkrati predstavlja vznemirljiv korak na poti k bolj trajnostni prihodnosti.«
»Podjetje Lenzing je ponosno na sodelovanje z UGG pri njihovi tehnologiji UGGplush™, ki uporablja vlakna Lyocell znamke TENCEL™,« je povedal Robert van de Kerkhof, komercialni direktor, Lenzing AG. »Naša trajnostna lesna vlakna so odlična izbira za okolje in naravna izbira za izdelke, ki zahtevajo udobje in zračnost. Zavzemamo se za podporo blagovnim znamkam, kakršna je UGG, ki si je zastavila trajnostne zaveze v podporo ljudem in planetu.«
Sandali Freaff Sugar Platform in Fluff Sugar Sandal, ki poustvarjajo znameniti videz in občutek vedno priljubljene franšize puhaste znamke UGG®, krasijo privlačni oblikovalski elementi, debeli podplati in odgovorno pridobljeni materiali. S penastim podplatom SugarSole™, ki je izdelan iz obnovljivega sladkornega trsa, smo zmanjšali odvisnost od fosilnih goriv, saj smo izbrali materiale, ki niso izdelani na osnovi nafte. Sladkorni trs je od deževnice odvisen vir, ki odstranjuje CO2 iz ozračja in ne potrebuje namakanja. Občutek UGG® nudi mehak pliš, ki je izdelan iz rastlinskih vlaken TENCEL™ Lyocell, izdelanih iz lesne kaše, pretvorjene v regenerirana celulozna vlakna, pridobljena iz odgovorno posekanih dreves. Drevesa gojijo na trajnostno vodenih kmetijah, ki sta jih potrdila Forest Stewardship Council (FSC, Svet za skrb za gozdove) in Endorsement of Forest Certification (PEFC, Program za potrditev certificiranja gozdov), dve vodilni organizaciji, ki spodbujata trajnostno gospodarjenje z gozdovi.

Sandali Fluff Sugar v rumeni, roza in beli barvi, 129,90 €

NAČRTI ZA PRIHODNOST

Kolekcija Plant Power je šele začetek. UGG si nenehno prizadeva izboljšati svoje izdelke tako za potrošnike kot za planet, zato išče ter uporablja inovativne materiale in si prizadeva povečati uporabo recikliranih, preoblikovanih, obnovljenih (rastlinskih), obnovljivih (bioloških) certificiranih vlaken za 35 % do leta 2027. 
Najbolj uporabljena tekstilna vlakna blagovne znamke so iz preoblikovane volne, ki se pridobiva iz dvostranske ovčje kože in splete v patentirano tehnologijo UGGpure™. UGGpure™ je bolj odgovoren material, saj zmanjšuje uporabo deviške volne, porabi manj vode, manj energije in oddaja manj CO2 v primerjavi s trgom s 100 % deviško volno.
UGG® je ustvaril tudi UGGplush™, ki združuje volno UGGpure™ znamke UGG z vlakni TENCEL™ Lyocell, stkanimi v reciklirano poliestrsko podlago. Znamka načrtuje še večjo uporabo vlaken TENCEL™ Lyocell, saj se zavzema za nadaljnje povečevanje uporabe bolj trajnostnih materialov, kadar koli in kjer koli je to mogoče.

EMBALAŽA

UGG® je z zmanjšanjem in prilagoditvijo embalaže do zdaj rešil več kot 1.716.603 dreves. Kot razširitev svojih prizadevanj za zmanjšanje odvečne embalaže bo UGG® pošiljal izdelke iz kolekcije Plant Power v lastne zabojnike in tako zmanjšal število plasti poštne embalaže. Podatki o materialu bodo natisnjeni neposredno na svilen papir s certifikatom FSC in ne na priložene kartice, kar bo zmanjšalo skupno količino uporabljenega papirja.

OZADJE

Leta 2016 se je UGG® kot del podjetja Deckers Brands pridružil Globalnemu dogovoru Združenih narodov (UNGC, United Nations Global Compact), največji svetovni pobudi za trajnost podjetij, katerega del je več kot 9.500 podjetij. Kot del zavez z UNGC je blagovna znamka postavila cilje v zvezi z odpadki, vodo, materiali, kemikalijami, podnebjem in čisto energijo ter človekovimi pravicami in enakostjo.
Občutek je sestavni del DNK znamke UGG® in tega, kar prinaša. Za jesen/zimo 2021 in pozneje bo slogan FEEL ____. združevalna tema z različnimi zgodbami, ki pričajo v prid platforme. Občinstvo z vsega sveta lahko dostopa do UGG® FEEL GOOD. na feelgoodfuture.ugg.com. Privlačne vsebine predstavljajo ideje, inovacije in znanost, ki stoji za trajnostno strategijo blagovne znamke UGG®, in obravnavajo ključna okoljska in družbena vprašanja, s katerimi se sooča svet.

O blagovni znamki UGG® 

Leta 1978 jo je ustanovil avstralski deskar na kalifornijski obali, danes pa je UGG® po vsem svetu poznana blagovna znamka, ki zaznamuje življenjski slog in je poznana po legendarnem škornju Classic. Dizajne znamke UGG® je najprej nosila hollywoodska elita, modni uredniki, nato pa preostali svet, saj so obutev, oblačila, modni dodatki ter oprema za dom oblikovani z brezkompromisnim odnosom do kvalitete in obrtništva. Letni obseg prodaje blagovne znamke UGG® presega 1 milijardo dolarjev, UGG® sodeluje z najboljšimi trgovci na drobno po vsem svetu in ima v lasti več kot 130 trgovin in prodajaln na ključnih trgih, vključno z New Yorkom, San Franciscom, Los Angelesom, Parizom, Londonom, Tokiom, Šanghajem in Pekingom.

O znamki TENCEL™ 

TENCEL™ je blagovna znamka tekstilnih izdelkov iz skupine Lenzing, ki zajema ponudbo tekstilnih izdelkov za oblačila in dom iz posebnih vlaken. Portfelj blagovne znamke TENCEL™ definira nov evolucijski korak v smislu trajnosti, funkcionalnih koristi, naravnega udobja in skrbi za značilno vsakodnevno uporabo. TENCEL™ združuje blagovne znamke TENCEL™ Active, TENCEL™ Denim, TENCEL™ Home, TENCEL™ Intimate, TENCEL™ Luxe in TENCEL™ for Footwear.

O skupini Lenzing Group 

Skupina Lenzing se zavzema za ekološko odgovorno proizvodnjo posebnih vlaken iz lesnih obnovljivih surovin. Lenzing, ki je vodilni v inovacijah, partner svetovnih proizvajalcev tekstila ter proizvajalcev netkanih tkanin, poganja številne nove tehnološke dosežke. Visokokakovostna vlakna skupine Lenzing so osnova za različne tekstilne izdelke, od elegantnih ženskih oblačil do vsestranskega jeansa in visoko zmogljivih športnih oblačil. Njihova vlakna so zaradi svoje visoke kakovosti, stopnje biorazgradljivosti in kompostabilnosti zelo primerna tudi za higienske izdelke in kmetijske namene.
Poslovni model skupine Lenzing presega model tradicionalnega proizvajalca vlaken. Skupaj s svojimi kupci in partnerji razvija inovativne izdelke po vrednostni verigi ter tako ustvarja dodano vrednost za potrošnike. Prizadeva si za učinkovito uporabo in predelavo vseh surovin ter ponuja rešitve za pomoč pri preusmeritvi tekstilnega sektorja v krožno gospodarstvo. TENCEL™, VEOCEL™, LENZING™, REFIBRA™, ECOVERO™, LENZING MODAL™, LENZING VISCOSE™, MICROMODAL™ in PROMODAL™ so blagovne znamke podjetja Lenzing AG.